יום שבת, 12 בדצמבר 2009

למצוץ זין של גבר אחר

הדבר הכי משפיל גבר זה למצוץ גבר של מישהו אחר. (כמובן אם הוא לא הומו). כמובן שזה צריך להעשות בציויי הדומית שלך.


העובדה שזה מגרה את הדומית שלך ... קשה לי לתאר במילים.

במציאות עדיין כמעט ולא מימשנו את זה.
אבל גם זאת היתה אחת הפנטזיות שלי (שאינני מסוגל כרגע לתת אותה באופן מלא לדומית שלי).


כמו שכתבתי קודם, אני מעלה את התמונות לטובת בת הזוג שלי, הדומית שלי, שרצתה להכיר טוב יותר את הפטנזיות שלי.


אני אוהב שהיא מחזיקה לו את הזין.





היא מרוצה מעצמה. זה כיף



אני אוהב את המבט המסתכל על המציצה שלו.


אני אוהב איך שהיא נותנת לו את הזין
היא באמת סקרנית לראות את זה קורה

אני אוהב איך שהיא נותנת לו את הזין.


אני אוהב איך שהיא מנהלת את העיניים, יש משהו אדנותי במבט שלה


פה היא ממש נהנית. נותנת לו ואומרת תמצוץ. זה כיף


זאת התמונה הכי מדליקה בעיני.
שני גברים שעומדים לרשותה
היא מכוונת את הזין של אחד לפה של השני
היא לבושה
זאת ההשפלה הקלאסית

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

רשומות פופולריות