יום שישי, 24 באפריל 2009

טקס הלילה שלנו

טקס הלילה הרגיל שלנו מאוד פשוט, מסודר ויפה.

הדומית שלי נכנסת למיטה ולרוב היא קוראת ספר. אני מארגן את הבית שיהיה מסודר ונינוח למחר. אחרי כ-10 דקות, אני נכנס למיטה. מתפשט כולי (פרט לחגורת הצניעות כמובן). אז אני נכנס לה בין הרגלים ומנשק אותה נשיקות קלות על הירך הפנימית, קרוב למפשעה שלה, מבלי לגעת במפסעה הקדושה שלה.

  • אם היא אומרת לי תודה מותק, אני מבין שאני צריך לבוא לישון לישון. הלילה לא יהיה סקס.
  • אם היא לא אומרת לי דבר, אז אני יודע להמשיך ולנשק אותה נשיקות עדינות ביירכים שלה, מלקק אותה. וכך אני ממשיך עד שאני מקבל סימן להמשיך או להפסיק.
  • אם נוגעת בראשי או אומרת יופי אני יודע להמשיך. אז אני ממשיך לנשק אותה, מגיע עם הלשון לדגדן שלה, מזיין אותה עם הלשון שלי, חוזר לדגדגן... עד שהיא גומרת.

לאחר מכן, או שהולכים לישון (חבל), או שהיא משחררת אותי ועושים סקס או אפשרויות אחרות.
יש לי אינטרס גדול שהיא תגמור. אחד הכללים היחידים שאנחנו מצייתים להם תמיד הוא שהיא אף פעם לא משחררת אותי לפני שהיא גומרת לפחות בפעם אחת.

בין שהיא משחררת אותי, או לא, בין אם אני גומר או לא, יש לי הנאה גדולה להיות מסוגל לגרום לדומית שלי להנות.

תודה לך דומית שלי.








אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

רשומות פופולריות