יום שבת, 9 במאי 2009

לאהוב מתוך (חגורת) צניעות

חגורת הצניעות מאפשרת לי להביע את אהבתי המלאה לדומית שלי, לאהובה שלי.

 כפי שכתבתי הדומית שלי משחררת אותי לפעם בשבוע או טיפה יותר. 

ששת הימים הראשונים אחרי ששוחרתי הם מאוד מאוד מיוחדים לנו. זה הימים שבהם אני יכול להביע ולהוכיח את אהבתי אליה.
אילו הימים שאני יכול לענג אותה ולהראות לה עד כמה שאני אוהב אותה. 
בששת הימים הראשונים אחרי שגמרתי אני יודע, שהדומית שלי לא תשחרר אותי מחגורת הצניעות שלי ויהיי מה (פרט למסיבה שכתבתי עליה). 
אילו הימים שאני יכול לענג אותה, אוראלית, אילו הימים שאני יכול לתת לה להצליף בי להנאתה,אילו הימים שהיא יכולה להשתמש בי כמו חפץ, ובכל צורה אחרת שהיא רואה לנכון. אילו הימים שאני בשבילה לגמרי. אני יודע שלא תהיה שום תמורה בצורת גמירה שלי. אילו הימים שאני יכול לענג אותה בלי שום חשבון. 

הדומית שלי אומרת, ואני מסכים איתה בכל ליבי וגופי, שאחד הדברים המקסימים בחגורת הצניעות זה שהיא מאפשרת לי להביע את אהבתי וסגידתי אליה באופן טהור וזך ביותר. 

היכולת לתת מבלי יכולת לקבל היא מדהימה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

רשומות פופולריות