יום שלישי, 8 בספטמבר 2009

השפלה פומבית קטנה בבריכה

את ההשפלות הפומביות שלי הדומית שלי לקחה באיטיות מחושבת.

הלכנו עם גל ורותם לבריכה.

ההוראה של הדומית שלי היתה ברורה. שגל איכשהו יראה את חגורת הצניעות שלי במקלחות.
(היא נתנה לי את האפשרות להתחרט אם ארגיש שאין לי אומץ).

אני וגל נכנסו למלתחה של הגברים. התפשטנו לפני שנכנסו למקלחות ונכנסו. הייתי עם הגב אליו הרגשתי מאוד נבוך. במקלחת יכולתי להרגיש את ההנאה העצומה שאני אפיק מלספר לדומית שלי על זה שהוא ראה את חגורת הצניעות שלי, צברתי אומץ ויצאתי להתנגב.

הייתי "במקרה" מול הטוש שלו, והתחלתי להתנגב כשברור שהוא יכול לראות את חגורת הצניעות שלי.
הוא יצא בערום מהטוש והתחיל להתנגב (לא סתם היא בחרה אותו, יש לו זין מרשים).
הוא ראה את חגורת הצניעות שלי, שמתי את המגבת עלי כי היה לי לא נעים פתאום.

הוא לא אמר כלום - התעלם. לבשנו את בגדי הים ויצאו לבריכה.

סיפרתי לדומית שלי בגאווה על מה שקרה.

כל אחהצ גל לא אמר כלום.

בבריכה הדומית שלי התנהגה אתי באופן מיני ובוטה: התנשקנו מלא, התמזמזנו בקטנה, היתה התנהגות מינית מוחצנת.

כשיצאנו עברנו שוב דרך המקלחות והתקלחנו.
גל ראה שוב את חגורת הצניעות

הוא שאל אותי מה זה?
הסברתי לו בשתי מילים. ומיהרנו לצאת כי "הבנות מחכות".





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

רשומות פופולריות