יום שלישי, 23 בפברואר 2010

הסיפור עם דנית - 1

אחת החברות של אהובתי היתה ד' (שאקרא לה דנית). הן למדו פעם איזה קורס ציוד ריאליסטי ביחד ומאז התיידדו.

ישבנו בסלון. והתפתחה שיחה ערה בין דנית לבין אהובתי.

דנית אמרה שכל הגברים רוצים רק סקס.
אהובתי הסכימה איתה

דנית אמרה שכל הגברים רוצים רק לספק את עצמם
אהובתי הסכימה איתה.

אני ישבתי בצד, מלטף את השיער של אהובתי ומחייך קלות

השיחה המשיכה בכיוון הזה כשדנית מחריפה את האשמות שלה ואהובתי, הדומית שלי מסכימה איתה.


באיזה שהוא שלב דנית שאלה את אהבותי, רגע אז למה את איתו? למה את אוהבת גברים?

בעוד אני ממשיך ללטף קלות את ראשה הדומית שלי אמרה בדיוק בגלל כל מה שאמרת.
הם אנכיים, רוצים רק לגמור, חושבים רק על סקס, בוגדנים וכד'... ובגלל זה אני אוהבת לאלף אותם

העיניים של דנית התרחבו ומצד שני היא שתקה. לא הבינה אבל חששה להמשיך.

באופן מפתיעה השיחה נסיבה על משהו אחר.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

רשומות פופולריות