יום שבת, 27 בפברואר 2010

קונים לי דילדו

עוד לפני תקופת הקוקאולד שלנו הדומית שלי לא יכלה לוותר על זיונים לאורך זמן. מצד שני היא לא יכלה לוותר על ההשפלה שלי להיות בחגורת צניעות.

באיזה שהוא שלב היא קנתה לנו דילדו. כך יכולתי לענג אותה בדילדו במקום הזין שלא היה פעיל (חגורת צניעות).
כך גם יכולתי "לזיין אותה".

איכשהו שנינו נהנו מהמצב הזה:
ה"זין שלי" עמד כל הזמן לרשותה. בכל פעם שרצתה יכולתי לענג אותה.
מצידי אני יכולתי לענג אותה.
ושנינו נהנינו מההשפלה שאני בחגורת הצניעות.

אינני יודע כיצד להסביר את זה, אבל המצב הזה ריגש (ומרגש) אותי מאוד.
כשאני כותב ריגש אני מתכוון להתרגשות גם מינית וגם ריגשית.

לכאורה, עם חגורת צניעות איך אפשר להתרגש מינית? קשה להגיד, אבל עובדה.

לעתים אהובתי, הדומית שלי ביקשה אותי לזיין אותה חזק. ואכן כך עשיתי וזיינתי אותה עם הדילדו מאוד חזק.

היה בזיון החזק, בזה שכולי הייתי מוקדש לה בלי יכולת להנות משהו מאוד מרטיט. מאוד מרגש ועם זאת מאוד משפיל.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

רשומות פופולריות