יום שני, 15 במרץ 2010

להיות חור למשך רבע שעה ביום

כתבתי שהדומית שלי מאוד אוהבת ריטואלים וכתבתי שקשה לי מאוד עם מין אנאלי.

את הרעיון הבא היא שאבה מזוג חברים שלנו (דום וסאבית) ומסיפורה של O

הדומית שלי תמיד כיבדה את הגבולות שלי, היא לא ניסתה למתוח אותם במובן המקובל של המילה. אבל ניסתה לגלות אותם עוד ועוד.


במשך כמעט שלושה חודשים, מידי ערב, הייתי נשכב ערום במיטה על הגב.
  • בתחילה היא קשרה לי את הידים
  • בהמשך הייתי מניף את הרגלים שלי מאחורי הראש (במידת האפשר) והיא היתה קושרת לי את הרגלים פסוקות בשני צידי המיטה
  • כתוצאה מכך פי הטבעת שלי היה חשוף, גדל ומתגלה.
אז הדומית שלי שמה על כל גופי שמיכה עדינה כך שהאיבר החשוף היחידי היה התחת שלי ופי הטבעת שלי.
היא מרחה על איזור פי הטבעת KY לא בשביל לחדור אלא בשביל ההרגשה של הגירוי
במשך כרבע שעה ביום, פי הטבעת שלי היה האיבר הגלוי שלי ביותר. החשוף שלי ביותר.

לא, היא לא חדרה אלי. היו לי גבולות.
היא רק רצתה להדגים לי איך זה להיות חור למשך רבע שעה ביום.

במשך כל אותה רגע שעה לא יכולתי לחשוב על שום דבר פרט לחור החשוף שלי.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

רשומות פופולריות