יום רביעי, 17 במרץ 2010

כמה רמזים לגבי השאלה מדוע הדומית שלי אוהבת מין אנאלי

מי שקורא את הבלוג שלי יודע שהדומית שלי אוהבת, או לפחות מרמזת לאהבה למין אנאלי.

בשיחות שלנו ניסיתי להבין את אהבתה למין אנאלי.

היא סיפרה לי שבתקופה הקודמת של חייה, לפני היותה דומית, כאשר הייתה בתפקיד המסורתי של ה"אישה" יצא שבין זוג שלה (3 שנים) אהב לזיין אותה אנאלית.

היא נתנה לו את זה, סבלה, אבל הסכימה.

רק אחר כך היא הבינה: הסבל שלה, זה מה שהזין אותו. לא הרבה יותר מזה.

לצערי אני לא יכול לתת לאהובתי ממש מין אנאלי במובן הרגיל. זה כואב לי וזה הפך להיות גבול. אני כן יכול לתת לה לגרות אותי באיזור, "לפתוח" אותי. אני יכול לתת לה לעשות את זה כמובן עם אחרים, אבל זה סיפור אחר.

הכיף שלה במין אנאלי (לזין מישהו בדילדו/ סטאפאון,) היום זה לראות את הסבל, את הכאב, את הנתינה המוחלטת של הסאב
שלה לטובתה.









אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

רשומות פופולריות