יום רביעי, 17 במרץ 2010

אנחנו צופים במין אנאלי

כתבתי על הרצון של הדומית שלי לזיין אנאלית. העניין שלה.

הסיפור קצת מורכב אבל אפשט אותו: יש לנו זוג חברים, דום וסאבית עם נטיה לפומביות. באחת מ"שיחות הסלון" שלנו, הדומית שלי התלוננה שאני לא נותן לה לזיין אותי אנאלית, וכמה שהיא אוהבת את זה. אוהבת לראות אנשים סובלים ממין אנאלי.

הזוג הציעה לה הצעה. שאנחנו נבוא לצפות בהם בזמן שהוא מזיין אותה אנאלית בדוגי.
כך היא תוכל לראות גם את הכאב שלה, וגם את ההשפלה שלה, כך שהיא תבוא לסיפוקה הסקרני והסדיסטי.


באמת הלכנו.
אני אגיע רק לנקודה המרכזית למרות שהיו הרבה נקודות מעניינות.


הדום זיין את הסאבית שלו אנאלית (היה לו זין שנראה לי רחב במיוחד). היא נאנקה, ואז הדומית שלי התקרבה לסאבית לפנים, נגעה בהם בזמן שמזיינים אותה ונהנתה לראות את הכאב
היא קראה לי לבוא לראות. לראות את הכאב, לראות את מה שאני לא מסוגל לתת לה.

תראה איך היא סובלת, תראה מה שסאב כמוך לא יכול לתת.

זה היה חזק לי. באמת הצטערתי שאני לא יכול לתת לה את זה.
שמחתי על ההנאה שלה: לראות מישהי כל כך סובלת ממין אנאלי, לראות את ההשפלה שלי.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

רשומות פופולריות